Obserwatorzy

niedziela, 6 stycznia 2013

5. Kłamstwo

dawno mnie tu nie było, postaram się to zmienić.


***


Wszystko wokół układa się w nic innego, jak tylko zwyczajne, proste, sztywne kłamstwo.
Kłamiesz Ty, kłamię ja. Wszystko poddaje się dwulicowemu i bezwzględnemu kłamstwu.
Prawda wyszła już z użycia. Za prawdę jesteś skreślony. Za prawdę jesteś nikim.
Świat obrócony o 180 stopni. 

Dziś dostajesz wyrok za niewinność.
Dziś dostajesz wyrok za uczciwość.
Dziś dostajesz wyrok za szczerość.


To właśnie dziś jesteś skazany za samego siebie.



Krótko, bo jakoś słowa ostatnio nie układają mi się w żadną logiczną całość.
Mam już co prawda odłożony jakiś dłuższy tekst, ale to innym razem. 

13 komentarzy:

  1. Każdy chyba zgodzi się z tym w 100 % .
    Każdy kłamię , to jest nałóg .
    Potrzeba , której nie idzie zwalczyć .
    Jak nie skłamiesz teraz , to skłamiesz innym razem . Bo w koncu kto powiedział , że życie jest idealne?

    szarymioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie powiedział, że życie jest idealne, gdyż ono takie nie jest i nie będzie. Nigdy. :)

      Usuń
  2. dwudziesty pierwszy wiek, no cóż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do samej notki: 360 stopni to pełen obrót. Powinno być o 180 stopni. To tak ogólnie.
    A co do tematu, to jak sama już stwierdziłaś, kłamiemy z nawyku. Z uzależnienia. Choć jeśli mam być szczera, to ja zazwyczaj jestem szczera. I dlatego dużo ludzi ma mnie za: a) bezduszną, b) wręcz wredną. Dużo osób po prostu nie umie przyjąć prawdy i obraża się, jeśli mu ją powiemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, mój błąd.
      Tak, niestety XXI wieku nawet prawda może w oczach innych stać się kłamstwem lub być odbierana jako zazdrość. Kłamstwo jest jeszcze gorsze. No ale lepsza gorzka prawda niż słodkie kłamstwo ;) Także szczerość to podstawa, a ludzie po prostu muszą nauczyć się ją przyjmować bez względu na to jak jest bolesna.

      Usuń
  4. Zostałaś przeze mnie nominowana do Libster Blog Award .
    Szczegóły na moim blogu :
    szarymioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak... "Kłamiesz Ty, kłamię ja...". Kłamiemy, bo boimy się, że ktoś nas wyśmieje? Dużo prawdy w tym jest.

    również obserwuję! :) / http://catchmouse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z każdym słowem zawartym w Twojej notce.
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku, zgadzam się z Twoją notką. Czasem kłamiemy aby chronić samych siebie. Boimy się że jakaś gorzka prawda o nas wyjdzie na jaw.
    Świetny blog :)
    Ja również obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!
Pamiętaj, że to nie tablica ogłoszeń, lecz miejsce do wyrażenia swojego zdania na temat postu i bloga.

Bardzo mi miło wraz z każdym nowym obserwatorem bloga, ponieważ wtedy mam większą motywację do pisania, kiedy widzę, że mam dla kogo to robić. To nie żaden przymus, nie zbieram czytelników na siłę, lecz gwarantuje Ci to odwdzięczenie się zajrzeniem na Twojego bloga i informowanie możliwie jak najczęściej o nowych notkach :3