Obserwatorzy

poniedziałek, 5 listopada 2012

4. Zas­trzyk op­ty­miz­mu, po­dob­nie jak inne zas­trzy­ki, działa tylko przez og­ra­niczo­ny okres czasu.



Jak cudownie mieć te kilkanaście lat.

Wyryte serca na ławkach szkolnych, pierwsze miłości, uniesienia.
Pierwsze porażki, złamane serca i kłopoty.

Cudownie ponieść się wirowi życia. 

Cudownie jest wchłonąć całym sobą wszystkie przyjemne i bolesne emocje.

Cudownie jest być nieokrzesanym optymistą z trzema balonikami w dłoni, figlarnym uśmieszkiem i zalotnym spojrzeniem. 
Cudownie jest nie istnieć. 


________________________________________

Piąta notka. 

Cieszę się, że chociaż kilka osób czyta i komentuje moje wypociny, bo głupio pisać takie coś dla samej siebie.

Nie umiem odpowiedzieć na pytanie, kiedy następny post.
Będą emocje = będzie wena = będzie notka. 

2 komentarze:

  1. Nie, nigdy nie tracę weny. To jest we mnie inne, zawsze mam pomysł na notkę, na nowy dzień. Chcę usunąć bloga, nie chcę go już. Jest zły. A ja jestem perfekcjonalistką, wszytsko co robię powinno zmierzać do ideału, a teksty takie nie są. Blogowanie nie jest moim nałogiem i nigdy nie będzie, to po prostu miejsce, gdzie wyrzucam z siebie niepotrzebne emocje. A jest ich sporo. Tak, jakbym się komuś wygadywała. Zawsze mogę wrócić, nawet jak usunę bloga. Po prostu go nie chcę i już.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj Bezsilna , misiaku .
    Tak krótki tekst , a tak wciągający .
    Niosący te uczucia , które Ty odczuwasz .
    za to takie mam wrażenie .
    Nie przerywaj blogowania ..
    Czekam na Twoją nową notkę i dodaję do obserwowanych .

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!
Pamiętaj, że to nie tablica ogłoszeń, lecz miejsce do wyrażenia swojego zdania na temat postu i bloga.

Bardzo mi miło wraz z każdym nowym obserwatorem bloga, ponieważ wtedy mam większą motywację do pisania, kiedy widzę, że mam dla kogo to robić. To nie żaden przymus, nie zbieram czytelników na siłę, lecz gwarantuje Ci to odwdzięczenie się zajrzeniem na Twojego bloga i informowanie możliwie jak najczęściej o nowych notkach :3