Obserwatorzy

wtorek, 23 października 2012

3. W tej bezsilności nawet usta nie chcą już szeptać...

Przymruż powieki.
Poczuj zapach gorzkiej rzeczywistości.
Nie masz już dziesięciu lat.
Rozumiesz więcej.
Chcesz więcej.
Psujesz wszystko.
Wpadasz w otchłań fałszu, pustych słów i niespełnionych obietnic.
Stajesz się marionetką w rękach ludzi, którzy są Ci na pozór bliscy. 
Pozory mylą. 
Stajesz się kolejną lalką do kolekcji, którą inni wykładają do zabawy, kiedy tego chcą lub potrzebują.
Stajesz się bezwartościowym.
Stajesz się zbędnym.
Stajesz się nikim.


Ostatnio nie ma dnia, kiedy łzy nie ciekną po policzkach w chłodne wieczory.
Nie panuję nad tym.
Wszystko wymyka się z rąk.
Staram się uśmiechać. 
Wychodzi to sztucznie. Często nie wychodzi wcale. 
Staram się.
Staram się ujrzeć sens chociażby w najdrobniejszych sprawach.
A co widzę? Pustkę. Wielkie zero. Nic.
Zawsze bezradna. Bezwartościowa. Zawsze Bezsilna.
A moją przyjaciółką od tego wieczora jest Żyletka... 



5 komentarzy:

  1. Śliczny post,szczerze to ciarki mi przeszły jak go czytałam,fajny blog
    +obserwuję i liczę na rewanżyk u mnie.:)
    http://allesuberalles-libe.blogspot.com/
    Zapraszam i pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. identycznie się czuje. ale ciecie się to nie jest wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oh, Aniu (Z Zielonego Wzgórza <3) kocham Cię i nie pozwalam Ci nigdy na cięcie się. Nigdy, rozumiesz? To nie pomaga, ból fizyczny nie złagodzi bólu psyczicznego. A i cierpieć nie warto, trzeba podnieść głowę do góry i mierzyć się z życiem. Wiem, że czasem nie dajesz rady, bo każdy tak ma, ale jesteś silna, uwierz w to wreszcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ten tekst ; 3
    Prawdziwe takie i wgl. ; )

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!
Pamiętaj, że to nie tablica ogłoszeń, lecz miejsce do wyrażenia swojego zdania na temat postu i bloga.

Bardzo mi miło wraz z każdym nowym obserwatorem bloga, ponieważ wtedy mam większą motywację do pisania, kiedy widzę, że mam dla kogo to robić. To nie żaden przymus, nie zbieram czytelników na siłę, lecz gwarantuje Ci to odwdzięczenie się zajrzeniem na Twojego bloga i informowanie możliwie jak najczęściej o nowych notkach :3