Obserwatorzy

wtorek, 19 lutego 2013

9. Zaufanie.

Nie ufaj mi.
Jaką masz pewność, że kolejny raz Cię nie zawiodę?
Nie ufaj mi.
Przecież znasz mnie doskonale, wiesz, że czasem po prostu taka opcja jest bezpieczna.
Nie ufaj nikomu.
Każdy z nas jest fałszywy na wiele sposobów.

"Licz tylko na siebie, jeśli umiesz liczyć". 
Zaufaj tylko sobie. Nie słuchaj serca ani intuicji.
Słuchaj rozumu. Bądź rozsądny. 
Żyj tak, aby kiedyś ktoś mógł o Tobie powiedzieć:
'A ta osoba nigdy mnie nie zawiodła. '



emocjonalny d o ł e k.

4 komentarze:

  1. Walcz , nie jest właściwym wyjściem poddanie się .

    Nie ufaj nikomu.
    Każdy z nas jest fałszywy na wiele sposobów.
    Ej to dobre *__*

    szarymioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "Idę walczyć o to, co jeszcze mi pozostało" ---> Prawidłowo, trzeba walczyć aby coś osiągnąć :)
    Cofnąć czas? Też bym chciała. Ja również teraz nie wiem kto jest ze mną, a kto przeciwko mnie. Wiele spraw się pokomplikowała, niektóre się 'rozwiązały'. Gdybym wiedziała że tak będzie, w przeszłości nie powiedziałabym pewnych rzeczy ....
    Ale jest tak jak jest i tego nie zmienimy. Życie toczy się dalej, a my musimy za nim nadążać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :) super post ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA http://anetaa010.blogspot.com/


    OBSERWUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jestem za tym, zeby nikomu nie ufac.
    trzeba ufac chociaz jednej osobie. i sobie tez.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!
Pamiętaj, że to nie tablica ogłoszeń, lecz miejsce do wyrażenia swojego zdania na temat postu i bloga.

Bardzo mi miło wraz z każdym nowym obserwatorem bloga, ponieważ wtedy mam większą motywację do pisania, kiedy widzę, że mam dla kogo to robić. To nie żaden przymus, nie zbieram czytelników na siłę, lecz gwarantuje Ci to odwdzięczenie się zajrzeniem na Twojego bloga i informowanie możliwie jak najczęściej o nowych notkach :3